پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

IQSON

يك روز برفي زيبا

1392/9/29 14:01
نویسنده : roz
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها صبح كه بابايي بيدار شد گفت برف آمده همه جا سفيد شده بابايي امتحان كنكور داشت كنكوري كه هر سال امتحان ميده قبول نميشه . بابايي رفت واسه من و ماماني نون گرفت آورد وبعد خودش رفت امتحان بده فكر كنم يك ساعت نشد كه ديدم بابايي آمد هیپنوتیزمامتحانش مثل اينكه خيلي آسون بود كه بابايي زود آمدلبخند گفت بريم بيرون ماماني چون امتحان داره نيامد من وبابايي رفتيم بيرون كلي برف بازي كرديم وبه من وبابايي خيلي خيلي خوش گذشت عكساشو هم گذاشتممژه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
30 آذر 92 13:42
خوش به حالت پرهام جون رفتی برف بازی . انشاالله این دفعه بابایی مثل مامان که قبول شده حتما قبول میشن . ممنون عزيزم ان شاا.. شما هم قبول بشين
خاله مرضی
1 دی 92 12:40
ایول خوب برف آمده بوده من که نرفتم بیرون منم نرفته بودم چه تفاهمي
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به IQSON می باشد