پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

IQSON

يلدا

1392/10/2 13:32
نویسنده : roz
146 بازدید
اشتراک گذاری

پسركم

سفیدی برف را برای روحت
سرخی انار را برای قلبت
شیرینی هندوانه را برای عشقت
وبلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم
یلدا مبارک.

 

دوستای خوبم

اندوهتون را به برگ ها بسپارین تا باد پاییزی اونا را ببره

آخرین لحظه های پاییزیتان پر از خش خش آرزوهای قشنگ.

یلدا بر همه تون مبارک

ديشب يلدا بود جديدا كه ماماني يا بابايي ميان دنبالم كه بريم خونه من نميام و دوست دارم خونه مادر جون باشم وابستگيم بهشون خيلي كم شده براي خودم بزرگ شدم ديگه چند شب هم هست كه ديگه شير نمي خورم اولش سخت بود ولي الان ديگه راحت تره ديروز هم ظهر خونه مادر جون بخشي وايستادم ماماني كلاس داشت بعد بابايي امد پيشم تا ساعتاي 9 و نيم اونجا بوديم شام خورديم و هندونه كه من عاشقشم و انار و .... بعد رفتيم خونه مادرجون ديگه وحسابي فضولي كرديم

خلاصه خوش گذشت جاي همتون خالي 

راستي اين عكسايي كه مي بينين كج گذاشته شده كار بابايي ماماني به بابايي ياد داده برام مطلب بزاره چون وقت نداره ، بابايي هم همش كج ميزاره ولي بازم دستش درد نكنه كه با مشقت زياد عكسا رو منتقل كرد رو سيستم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
1 دی 92 12:27
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک!
مامان عسل دختر
3 دی 92 14:56
نازی خوشحال میشم تو وبم بیای فندقی جیگر و ببوس یلداشم تبریک بگو ماچ موچ باشه حتما ممنون كه به وب پرهام آمدين
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به IQSON می باشد