پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

IQSON

23 ماهگیم مبارک

1392/9/25 13:26
نویسنده : roz
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

این روزا سر مامانی خیلی شلوغ هم باید بره دانشگاه ارائه آماده کنه هم سرکار هم وسایل و غذا برا کودکستان من آماده کنه و هم اینکه امتحانش نزدیک و هیچی نخونده هفته پیشم که دوتایی سرما خوردیم و اوفتادیم و خلاصه ماجراهایی دیگر

برای همین وب من هم کمتر به روز می شه رم دوربین هم ویروسی شده فقط از طریق بلوتوث میشه اطلاعات گرفت و عکس کمتر می زاریم من هم دیگه دارم برا خودم مردی میشم ٢ ساله میشم تشویقتشویق چقدر زود گذشت انگار همین دیروز بود که مامانی می خواست برام جشن تولد یک سالگی بگیره راستی تولد نیکان جونی هم هست که مامانی توی سایت خودش بهش تبریک گفته من هم میگم نیکان عزیزم تولدت مبارک ان شا.. تولد من قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به IQSON می باشد