پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

IQSON

می رم کودکستان

1392/9/14 12:05
نویسنده : roz
137 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر همه دوستان عزیر ببخشید چند وقت  نیومدم

اخرین اخبار به شرح ذیل اعلام می گردد

١- پرستار اینجانب به دلیل پیدا کردن یک کار دیگر نتوانست بیاید ومن مجبور شدم برم کودکستان لبخندو ار انجایی که پدر و مادر دیدند من بسیار از کودکستان استقبال میکنم و برای رفتن ذوق و شوق نشان می دم رفتن من را قطعی کردند تشویق تازه روحیم هم خیلی بهتر شده و فضولتر شدم نیکان جون هم کودکستان من میاد ظهر خاله جون میاد دنبالم و بعد مامانی میاد منو می بره خونه من هم از فرط خستگی در ماشین خوابم می بره و تا ٦ - ٧ می خوابم کودکستان خوبیه فقط دعا کنین مریض نشم بعدا براتون عکس می زارم

ادامه اخبار بعدا...بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابایی
18 آذر 92 12:19
خانومی چرا مطلب نمیزاری
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به IQSON می باشد