پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

IQSON

یک روز برفی خوب

1392/10/21 20:04
نویسنده : roz
160 بازدید
اشتراک گذاری

یک هفته شده مامانیم امتحان داره ومیخونه برا اینکه مامانی فکرش به من مشغول نشه بابایی بعد از ظهرا منو میبرد بیرون وباهم دور میزدیم بعدش می رفتیم خونه بابابزرگ بخشی کلی بازی میکردم با بابابزرگی حتی اخر شب حاضر نبودم با بابایی برم خونه با همون زبون اشاره خودم به بابایی می فهموندم برو مامانو بیار اینجا خلاصه روز جمعه  هوا خوب شده بود برای اینکه مامان بخونه با بابایی رفتیم کوه کلی برف بازی کردم و خوش گذروندم به بابایی هم کلی خوش گذشت بعد از اون هم دوباره رفتیم خونه بابا بزرگ تا شب اونجا بودمو بازی کردم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان علی
22 دی 92 9:21
انشاالله دوباره برف بیاد و بازم برف بازی ممنون عزيزم اره منم دلم ميخواد برم
VswajSYWTq9Zt3oj8hxO3_VJlDopNup5l3XPcGf5pwJSGVcHhbxW4hLtM05KydZs
28 دی 92 12:46
پرهام جان تولدت مبارک خیلی ناز شدی با این لباس
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به IQSON می باشد