پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

IQSON

اولین آمپول

1392/10/10 22:44
نویسنده : roz
148 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستان

دو سه روز كه بيحال و مريض شدم همش هم سرفه مي كنم كه ماماني دلش كباب مي شه ديروز رفتم دكتر به هم آمپول دادگریه بابايي كه دلش و نداشت بياد ببينه ماماني منوگریه برد از اتفاق عمه زهراجون كشيك بود و اون برام آمپول زد ماماني بيشتر از من دردش گرفت چون وقتي داشتن آمپول مي زدن اون ناخود آگاه جبيغ كشيد نيكني جون هم مريض شده با هم در سرفه كدن سمفوني راه انداخته بوديم خدا رو شگر الان بهتر شدم ماماني هم نتوست درس بخونه اين چند روز ان شا ا.. امتحاناش زودتر تموم بشهاوه

خونه بازي كردن من و نيكان قبل از شديد شدن مريضي

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله مرضی
11 دی 92 11:20
نیکنی کیه باز؟ اشتب تايپي عزيزم چفدر iq هستي يك بار شديم مثل تو
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به IQSON می باشد