پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

IQSON

من وآدم برفی خاله

1392/11/16 19:57
نویسنده : roz
310 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستان دیروز یه برف بسیار خوبی آمده بود من وبابایی توخونه بودیم ومامانی رفت سرکار وقتی برف کمی ایستاد من وبابایی رفتیم با همسایه ها که همه بیرون بودن برف بازی کردیم متاسفانه عکس نگرفتیم بعد هم عمو مجید زنگ زد گفت بیاد خونه ما برف بازی من وبابایی رفتیم وبا آدم برفی که خاله ونیکانی درست کرده بودند عکس گرفتیم . من از آدم برفی مترسیدم و واینمیستادم که از من عکس بگیرن که خاله مجبور شد منو بگیره باز هم درست واینستادم که عکسام خوب بشه.

 

 

 

 دیشب هم تو تلویزیون همش برف نشون می داد من همش می گفت بریم بیرون برف بازی مامانی هم رفت یک کم برف از بالکن آورد و با هم آدم برفی(نی نی برفی چشمک ) درست کردیم این هم آدم برفی که مامانی تو خونه درست کرده ومن کلی خوشحال شدم وکیف کردمتشویق

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله مرضی
16 بهمن 92 20:19
وای چه نی نی برفی خوجلیییی خواهر منو اون پشت فتو شاپ میکردی ضایست
roz
پاسخ
نه خواهر همین جوری فتوشاپی ديده نمي شه كه
سودابه
16 بهمن 92 21:55
سلام عزیزم بدینوسیله از شما و نی نی نازتون برای شرکت در جشن تولد آقا مانی نوه دلبندم دعوت به عمل می آید امید است با تشریف فرمایی خود رونق جشنمان را دو چندان کنید. منتظر قدوم سبزتان هستیم. اسپیکر ها روشن
مامان علی
17 بهمن 92 9:19
پرهام جان نی نی برفی خیلی قشنگه از این که دیگه نمیترسی آفرین بازم ابتکارات مامانی
roz
پاسخ
نه کلی باهش بازی کردم خاله
مامان محيا
20 بهمن 92 12:02
قالب وبلاگت مبارك خاله فقط يكم غم انگيزهچرا آز ادم برفي به اين خوشگلي ميترسي اخه جوجهولي به خاله نگي بيا تو گوشت بگم آدم برفي تو خوشگل تره
roz
پاسخ
ممنون اونم خشکله یکم بزرگ بود كه ترسيدم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به IQSON می باشد