پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

IQSON

تولد تولد تولد همه بچه های مهد یک جا مبارککککککک

1392/11/15 12:05
نویسنده : roz
246 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت کلیه دوستان جشن تولد در مهد که برای همه بچه ها کلی گرفتن خیلی خوش گذشت

دست خاله مرضی جون هم درد نکنه که امد مهد و ازم عکس گرفت چون مامانی که سر کار بود نتونست بیاد

من و بچه های کلاسمون(به جز ٢ تای اول) امیر علی که لباس ابی تقریبا هم سن منه البته من نخودی هستم ودر همه کلاس ها حضور دارم

من که بلافاصله بعد از گرفتن کادو نشستم رو زمین که بازش کنم ببینم توش چیهلبخندلبخندلبخندلبخندلبخند

واین هم از کادو  تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق دست همگی درد نکنه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان کوثری
15 بهمن 92 12:17
طراحی و چاپ تقویم سال1393 با عکس اختصاصی کودک شما طراحی و چاپ انواع تگ هفت سین کارت طراحی و چاپ پستال های عید نوروز با عکس کودک طراحی و چاپ انواع تم های تولد با طراحی های متفاوت طراحی انواع کلیپ های تولد و جشن ها و مراسم کوچولوهای گلتون و همچنین تهیه کیت های تندیس دست و پای کودک خدمتی جدید از تم پارتی
خاله مرضی
16 بهمن 92 10:29
قربونش بشم که آخری که میخواستم بیام زد زیر گریه دلم کباب شد ممنون دستت درد نكنه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به IQSON می باشد