پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

IQSON

عكس هاي تولد بابايي به همراه ولنتاين

1391/11/28 12:38
نویسنده : roz
856 بازدید
اشتراک گذاری

love وقلب وسطي و هم ماماني خودش درست كرده

اين هم كيك كه ماماني خودش درست كرده بود 

 

كادوي مامانيكه توش پول نقد بود

اين هم من كه جاي شيريني كه مامان پخته بود و ياد گرفته بودم و چون خيلي دوست دارم رفتم براي خودم بردارم(روز قبل )

اين هم آقا نيكان كه چون خيلي شكلات دوست داره تمام شكلاتاي روي كيك و خورد

اين هم شام كه اشترودل و سالاد ماكاراني بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

maman ali
28 بهمن 91 11:25
مبارکه
چقدر خوش سلیقه ...


خاله مرضی
1 اسفند 91 10:30
جیگرکم خیلی شیطون شدی تازگیا وروجک دیشب که چشو چال مارو درآوردیکم کم داری تلافی بلاهایی که نیکان سر مامان و بابات در آورده رو می کنی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به IQSON می باشد