پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

IQSON

توت

1391/9/28 9:30
نویسنده : roz
187 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه ها من سه روزه که مریض شده بودم همش تب داشتم سرما هم خورده بودم فکر کنم بازم دارم دندون درمیارم این دندونا خیلی اذیتم میکنه مامانی همش میگه چرا چاق نمیشی مامانی هم خودش مریض بود سه روز نرفت سرکار با هم بودیم همش از من مواظبت می کرد دیشب که حالم بهتر شده بود توت بازی کردم (همون توپ بازی شما آخه من به توپ می مگم توت به آب هم میگم آپ)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

پویا تم
28 آذر 91 9:41
سلام عزیزم برا طراحی تم تولد و جشن دندونی وشب یلدا با عکس های کوچولوتون به وبلاگم سر بزنید
مامان فرانک
28 آذر 91 11:28
خدا همیشه پسر نازتو سالم نگه داره و همینطور خودت رو
بزار دندوناش در بیاد چاق میشه-پسرت سالم باشه خوبه حتما که نباید تپل باشه-همه نی نی ها همینطورن تو دندون در اوردن فقط سلامتی نی نی هامون مهمه


ممنون كه وبلاگمون سر مي زنيد شما هم اگه آدرس سايتتون بدين ممنون مي شم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به IQSON می باشد