پرهامپرهام، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

IQSON

سلامممممممممممم به همه دوستان

1393/3/25 8:58
نویسنده : roz
163 بازدید
اشتراک گذاری

ولادت امام زمان (عج) را تبریک می گم به همگی بعد از یک غیبت طولانی امدم باور کنین نه وقتش داشتم و نه حالشو پرهام هم که تو این مدت بزرگتر و فضولتر شده من و باباش هم که هروقت بهش میگیم دوست داری میگی نه لاله دوست دارم یعنی خاله شو  - حسابی مواظب وسایل خودش و ما هست خدا نکته یکی از وسایل من برداره تا ازش نگیره ول کن نیست میکه مال مامان و..

خدا قسمت کرد برای تولد امام زمان قلور پختیم جای همه خالی من روز اخری هر کیو دیدم بهش گفتم برا خودش بیاد گله نکنین چرا خبر ندادم و.. درهر صورت جاتون خالی

طفلک بابایی خیلی زحمت کشد موقع شروع پخت آقای آشپز گفت فشار گاز کمه طفلک بابایی همش رفت گاز و کبسول جور می کرد میاورد و .. عمو مجید و خاله هم خیلی کمک کردن دو شب قبلش تا ساعت 1 تقریبا حبوبات و سیر پاک کردیم  دستشون درد نکنه قبول باشه دست آقا حامد پسر دایی مامان هم درد نکنه که دستور پخت دادند خیلی راهنمایی کردند  وقتی با سمیه جان آمدند جای سمیرای عزیزم خیلی خالی بود خدا بیامرزه از طرفش شب تولد غسل کردم  روحش شاددددددد

دست خاله زهرای مامانی آقای موذن شوهر عمه مامانی و ... دردنکنه آمدند و کمک کردند خاله جان شب هم  افتخار دادند و خونمون خوابیدند هم چنین هر دوتا مادرجون و پدرجون که توی توزیع خیلی کمک کردند خدا ازهمه قبول کنه ان شاا.. سالم ، شاد و موفق باشین و امیدوارم باقی سال 93 برای همه توام با شادی و موفقیت باشه آمیییییین

پرهام که گذاشتم ازش عکس بگیرم انگاری ترسید گریه کرد می بینین باباش رفته کچلش کرده تازه الان در اومده روز اول خیلی کوتاه بود توی مراسم هم به حساب خودش احساس بزرگی می کرد همش می خواست کمک کنه فداش بشم توی شستن حبوبات آب کردن دیگ و شستن و ...

جای همگی خالی خوش گذشت

اینجا هم در حال خوردن ته دیگ

 

پسندها (1)

نظرات (4)

مامان نازنين
25 خرداد 93 10:43
قبول باشه مادر خانمي . ممنون عزیزم شرمنده گفتم شنبه تو قابلمه بیارم اداره خانما بخوریم بعد گفتم شاید بد باشه بقیه هوس کنن
مامان علی کوچولو
25 خرداد 93 13:53
سلام ، قبول باشه . پرهام جون خیلی ناز شده سلام ممنون نه من که دوست دارم موهاش بلند شه
شادی
30 خرداد 93 17:37
سلام قبول باشه سلام ممنون کم پیدایین چه خبر ؟ خوش می گذره
شادی خانم
1 تیر 93 16:14
درگیر بچه داری شدیم راضیه جون ..به وبلاگ پرهام سر میزنم ولی پست جدیدی نمیزاری ..پرهام جون خوبه؟ سلام عزيزم واييييييييييييييي تورو خدا ؟ مبارك باشه به سلامتي دنيا آمده ؟ پسر يا دختر ؟ شما هم براش وبلاگ درست كن ممنون كه سر ميزني شرمنده درگيرم كمتر ميام
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به IQSON می باشد